dijous, 10 de gener del 2013

3 anys de fidelitat / 3 años de fidelidad

Avui podem dir que el nostre grup fa 3 anys. Tres anys de fidelitat al nostre Sabadell, tres anys d'animació i de compromis a uns colors que mai deixarem de fer costat.

Verdaderament, el primer projecte va néixer fa ja gairebé 8 anys (maig de l'any 2005), quan va sorgir la idea de fer una grada jove, un grup d'animació a l'estadi el qual estigués vinculat estrictament al Centre d'Esports Sabadell.

Les primeres passes del projecte, varen ser adoptant la forma de secció jove d'@rlekinats.com, on gràcies a ells vam poder coneixe'ns els verdaders creadors d'aquest grup. La situació de l'equip i del club no era gaire bona, tot i això els pocs que erem a la penya vam tirar endavant un projecte que encara avui dia, podem dir que està en peu.

Així doncs, d'una vegada per totes el tercer projecte (després del primer intent fallit com LFA, i el seguit intent de ''La Curva Arlekinada'') ha anat a la vençuda, i és ara realment quan podem dir que sóm un grup consolidat com a penya, com a grup d'animació, com a grada jove o de la manera que se'n volgui anomenar.  La feina feta fins el moment ha tingut una grata recompensa, encara però, molt de recorregut per fer, encara queden molts projectes per tirar endavant i per millorar però ens sentim realment orgullosos de ser de un grup que estima realment els quadres arlekinats.

El nostre objectiu des del primer dia a estat únicament animar al Centre d'Esports Sabadell, és cert que en ocasions ho fem més que en d'altres, i  és cert que en algunes dates ho fem millor que en d'altres, però sempre hem estat i procurarem estar al costat d'aquest club.

Des de La Força Arlekinada volem agraïr i donar les gràcies a tots els socis, a tots aquells que en algun moment o altre ens vau ajudar o ens ajudeu per seguir creixent. Moltes gràcies de tot cor.


Seguirem endavant.

Honor Al Sabadell !!!

La Força Arlekinada, Gener 2013 
_________________________________________________________________________________

Hoy podemos decir que nuestro grupo ha cumplido 3 años. Tres años de fidelidad a nuestro Sabadell, tres años de animación y de compromiso a unos colores que nunca dejaremos de lado.

Verdaderamente, el primer proyecto nació hace casi 8 años (mayo de 2005), cuando surgió la idea de crear una grada joven, un grupo de animación en el estadio el que únicamente estuviera vinculado al Centre d'Esports Sabadell. 

Los primeros pasos de este proyecto, fueron adoptando la forma de una sección joven de @rlekinats.com, donde gracias a ellos pudimos conocernos los verdaderos creadores de este grupo. La situación del equipo y del club no eran demasiado buena, a pesar de todo los pocos que eramos supimos tirar adelante un proyecto que hoy en día, se sigue manteniendo en pie. 

Así pues, de una vez por todas a la tercera fué la vencida (después del primer intento fallido como LFA, y el segundo como ''La Curva Arlekinada'') es ahora realmente cuando podemos decir que somos un grupo consolidado como peña, como grupo de animación, como grada joven o como le queráis llamar. 
La tarea echa hasta el momento ha tenido una grata recompensa, aún así, aun queda mucho recorrido por hacer, aún quedan muchos proyectos por hacer y para mejorar pero a día de hoy, nos sentimos realmente orgullosos de formar parte de un grupo que quiere realmente estos cuadros arlekinados.

Nuestro objetivo desde el primer día a estado únicamente animar al Centre d'Esports Sabadell, es cierto que en ocasiones lo hacemos en mayor nombre de personas que en otras, y es cierto que algunas veces lo hacemos mejor que otras, pero siempre hemos estado y procuraremos estar al lado de este club.

Desde La Força Arlekinada queremos agradecer y dar las gracias a todos los socios, a todos aquellos que en algun momento o otro nos hayáis ayudado o nos ayudáis a seguir creciendo. Muchas gracias de corazón.


Seguiremos adelante.

Honor Al Sabadell !!!


La Força Arlekinada, Enero 2013 


2 comentaris:

  1. Para el torneo del fifa , hace falta ser socio de LFA ?

    ResponElimina
  2. No hace falta. Envia un correo a gradajovesbd@gmail.com seguro que te informan mejor..

    ResponElimina